![]() |
|
|||||||
| FAQ | Medlemslista | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
![]() |
|
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
#1 |
|
Nybörjare
Reg.datum: aug 2009
|
Se till att träna upp gubben lite innan ni börjar köra matcher. Märker att om man tränat upp konditionen som man skulle hadde man nästan vunnit alla matcher man ställt upp på.
Så min erfaren het är att använd de första dagarna till att träna in lite special slag samt att öka Konditionen lite så har ni inte så många förluster på han. Kan ju alltid vara värt att testa. Andrea |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Supporter
Reg.datum: jan 2008
|
Citat:
ja absolut, tack för tippset ![]()
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nybörjare
Reg.datum: aug 2009
|
det är ett jätte bra tips. men man måste slåss för att uppgradera alla sina saker så i början ska man bara slåss för pengarna och strunta i vinst eller förlust för du får pengar ändå. det var så jag gjorde och nu vinner jag hela tiden har 120 spänn intjänat på en kväll igår
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nybörjare
Reg.datum: sep 2009
|
Hej!
Kan ni ta bort mitt konto här vore gött om ni gjorde det för jag tycker detta är tråkigt å jag försöker å minska mitt spelandet på online spel. Tack på förhand Mvh Goodman1967 |
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Supporter
Reg.datum: jan 2008
|
Citat:
det skulle vara skönt om du öppnade egen tråd och inte skriver i andras. Du kan radera ditt konto över bigpoint portalen, om du inte är anmäld där, blir du tvungen att kontaka supporten per email, eller helt enkelt inte logga in på ditt spel och låta kontot bli inaktivt. // Derbes
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|