Gammal 2009-11-06, 13:07   #1
Darklord_Venus_VRU
Nybörjare

Reg.datum: jun 2009
Standard En hällsning till: CM-BANNED

tjennare öbh banned..

En liten trevlig hällsning till dig.
Trevliga bilder till att börja med,inte alls dåliga..snyggt fatt att sätta en kruka på hahaha.
Jo,jag kan inte fatta att du ger up som MOD..kommer sakna dig..visserligen för gammal för kall prat,men en hällsning är alltid på sin plats.
Ja jag har ju nu lyckats komma till lvl 15,det har tagit sin tid,men gjorde det.Hoppas du hör av dig banned...dammm...hatar när en vän som jag har kunnat jobba med och kommit överäns med plötsligt slutar som mod men stannar i forumet.Borde ge dig en råsop för att du gör såhär..men antar det blev för mycket för dig.kan du hjälpa mig i detta fallet med att bli mod så vore jag tacksam..har ju försökt 3 ggr,men inte lyckats alls.vill kunna bli som du.
Ja...skriv gärna till mig på min email så har vi lite mera kontakt.
angel_serey@hotmail.com

jo en annan sak,tack för du informerad alla nya mod om mig..undras vad du sagt till dom eftersom dom pratar med mig på ett respektfullt sätt.
Antar du har ljugit lite för dom..hahahaha..nä,skojar....men tack i allafall för du informerade cm moon om mig.

ha det nu bra och sköt om dig..skriv snart.
mvh:öbh.major.darklord
Darklord_Venus_VRU är inte uppkopplad   Svara med citat
Gammal 2009-11-06, 16:02   #2
.-Banned-.
Forum-moderator

.-Banned-.s avatar

Reg.datum: maj 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Darklord_Venus_VRU Visa inlägg
tjennare öbh banned..

En liten trevlig hällsning till dig.
Trevliga bilder till att börja med,inte alls dåliga..snyggt fatt att sätta en kruka på hahaha.
Jo,jag kan inte fatta att du ger up som MOD..kommer sakna dig..visserligen för gammal för kall prat,men en hällsning är alltid på sin plats.
Ja jag har ju nu lyckats komma till lvl 15,det har tagit sin tid,men gjorde det.Hoppas du hör av dig banned...dammm...hatar när en vän som jag har kunnat jobba med och kommit överäns med plötsligt slutar som mod men stannar i forumet.Borde ge dig en råsop för att du gör såhär..men antar det blev för mycket för dig.kan du hjälpa mig i detta fallet med att bli mod så vore jag tacksam..har ju försökt 3 ggr,men inte lyckats alls.vill kunna bli som du.
Ja...skriv gärna till mig på min email så har vi lite mera kontakt.
angel_serey@hotmail.com

jo en annan sak,tack för du informerad alla nya mod om mig..undras vad du sagt till dom eftersom dom pratar med mig på ett respektfullt sätt.
Antar du har ljugit lite för dom..hahahaha..nä,skojar....men tack i allafall för du informerade cm moon om mig.

ha det nu bra och sköt om dig..skriv snart.
mvh:öbh.major.darklord
Tack, det värmer att man kanske är lite omtyckt och uppskattad av någon
Vem vet kanske jag kommer och hälsar på i chatten och ser att du/ni sköter er hehe

// Banned
.-Banned-. är inte uppkopplad   Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:46.

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson