Gammal 2009-11-04, 18:59   #1
vollmer77
Nybörjare

Reg.datum: maj 2009
Standard Kränkning av Mod

Hej!

Fråga: Får Modsen kränka andra spelare?

•Ħαℓℓσωєєи•[SPOW]: Mod, hur mkt ep för level 25?

CM-Moonwalker: •Ħαℓℓσωєєи•[SPOW] innan du frågar om level 25 tycker jag att du ska passera level 5

är inte det kränkning?

-----------------------------------------------------------------
•Ħαℓℓσωєєи•[SPOW]

Last edited by vollmer77 : 2009-11-04 at 19:39. Reason: skrev fel
vollmer77 är inte uppkopplad  
Gammal 2009-11-04, 19:16   #2
.-Banned-.
Forum-moderator

.-Banned-.s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av vollmer77 Visa inlägg
Hej!

Fråga: Får Modsen kränka andra spelare?

•Ħαℓℓσωєєи•[SPOW]: Mod, hur mkt ep för level 25?

CM-Moonwalker: •Ħαℓℓσωєєи•[SPOW] innan du frågar om level 25 tycker jag att du ska passera level 5

är inte det kränkning?

-----------------------------------------------------------------
•Ħαℓℓσωєєи•[SPOW]

Nej det tycker jag inte ,
Så som du triggar är det ett under att du överhuvudtaget har en chatt.
Och när jag tittar i loggen så ser jag att du visst fått ett svar:
18:04:15 CM-Moonwalker: •Ħαℓℓσωєєи•[SPOW] ep dubblas varje gång du når en nivå
Men att vrida och vinkla saker för att tro att du ska kunna klanka ner moderatorerna har du inget för.
Kan du inte ta ett "skämt" och tycker att det är kränkande så ska jag be moderatorerna att särbehandla dig på samma sätt d.v.s. att banna dig så fort dom tycker att du skriver minsta lilla "kränkande" i chatten.

// Banned
.-Banned-. är inte uppkopplad  
Gammal 2009-11-04, 19:18   #3
vollmer77
Nybörjare

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av .-Banned-. Visa inlägg
Men att vrida och vinkla saker för att tro att du ska kunna klanka ner moderatorerna har du inget för.
Kan du inte ta ett "skämt" och tycker att det är kränkande så ska jag be moderatorerna att särbehandla dig på samma sätt d.v.s. att banna dig så fort dom tycker att du skriver minsta lilla "kränkande" i chatten.

// Banned
tycker bara att det är konstigt att han svarar med exakta siffror till alla andra men inte till mig?

PS. Moonwalker sa att du har avgått som mod

----------------------------------------------

•Ħαℓℓσωєєи•[SPOW]

Last edited by vollmer77 : 2009-11-05 at 07:56.
Gammal 2009-11-04, 19:59   #4
NimiX
Nybörjare

Reg.datum: okt 2009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av .-Banned-. Visa inlägg

// Banned

Så det är okej för MODs att "skämta" Men så fort vi drar till med ngt, så blir vi bannade. Hmm luktar lite dubbel moral här kanske ?

Eller ni kanske är "Stingsliga" hela bunten om ni ens vet vad det är synonym för?

Last edited by NimiX : 2009-11-04 at 20:01.
NimiX är inte uppkopplad  
Gammal 2009-11-04, 20:48   #5
Battlecrusier23
Lärling

Reg.datum: feb 2009
Standard

Nu börjar jag bli TRÖTT på alla dom här inläggen om att dom nya modarna e stränga och dåliga!
Dom följer ju bara reglerna. Själv kan man tycka att det är bara än själv som straffas men inte dom andra. Men så är det inte. Alla som är inblandade blir straffade. Läs igenom chattreglerna noga inann ni anklagar dom. Om ni inte tycker om reglerna i chatten använd något anatt för att komunicera. Man ska inte fråga varför modarna banna eler kicka någon. Dom har sina själ.
Om ni inte kan komma ihåg chattreglerna så ska ni printa ut dom och tejpa fasst på väggen bredvid sig.
Level:10
Klan:_|Venus~Extreme|_
Server:Global
Battlecrusier23 är inte uppkopplad  
Gammal 2009-11-04, 20:52   #6
.-Banned-.
Forum-moderator

.-Banned-.s avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Battlecrusier23 Visa inlägg
Nu börjar jag bli TRÖTT på alla dom här inläggen om att dom nya modarna e stränga och dåliga!
Dom följer ju bara reglerna. Själv kan man tycka att det är bara än själv som straffas men inte dom andra. Men så är det inte. Alla som är inblandade blir straffade. Läs igenom chattreglerna noga inann ni anklagar dom. Om ni inte tycker om reglerna i chatten använd något anatt för att komunicera. Man ska inte fråga varför modarna banna eler kicka någon. Dom har sina själ.
Om ni inte kan komma ihåg chattreglerna så ska ni printa ut dom och tejpa fasst på väggen bredvid sig.
Haha, tack jag kunde inte ha skrivit det bättre själv

// Banned
Gammal 2009-11-04, 21:16   #7
zorro1986
Gröngöling

Reg.datum: okt 2008
Reden

Citat:

mkt bra skrivet, håller med. Det är mkt snack om moddarna, de gör bara sitt jobb.
zorro1986 är inte uppkopplad  
Gammal 2009-11-05, 07:47   #8
vollmer77
Nybörjare

Standard

Citat:
skrev jag någonstans i texten att jag sa att denna mod var dålig?
svar: nej
men jag tycker bara att det är dåligt av tex. Banned och Moonwalker att behandla oss olika i chatten.. det är ju inte första gången det händer -.-

-----------------------------------------
•Ħαℓℓσωєєи•[SPOW]

Last edited by vollmer77 : 2009-11-05 at 07:56.
Gammal 2009-11-05, 09:45   #9
[Foobar]
Nybörjare

Reg.datum: feb 2009
Standard

jag tycker att dom som gnäller här för dom blivit bannad är riktiga gnällfjantar springer ni till mamma me om nån e dum i skolan haha
sluta gnäll ok spela mera är man bannad så har man jort fel så e de bara inse
ja tycker att mod är bra anars skulle vi nobs inte få fråga nåt

sluta gnäll gnällfjantar
[Foobar] är inte uppkopplad  
Gammal 2009-11-05, 09:59   #10
.-Banned-.
Forum-moderator

.-Banned-.s avatar

Standard

Jag tycker inte att detta leder någonvart alla har olika uppfattning om hur saker ska gå till och hur man blir behandlad

Vill man ha en förändring till vad man tycker är bättre (och då inte bara för sig själv) så kan man inte bara klaga och klaga utan man måste vara en del av föbättringen och bidra till att det blir bättre

Lättaste sättet att göra det, om vi nu pratar om detta ämne, är att föregå med gått exempel.

// Banned

Stänger tråden
Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:41.

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson