|
2009-11-06, 02:53
|
|
|
Lärling
Reg.datum: aug 2009
|
Kostnad för attack?
Jag måste ha missat infon om att det kostar att attackera slott.
Stämmer det, alltså att det kostar sten, trä och malm från det attackerande slottet?
|
|
|
2009-11-06, 14:13
|
|
|
Supporter
Reg.datum: jan 2008
|
Citat:
Ursprungligen postat av remember
Jag måste ha missat infon om att det kostar att attackera slott.
Stämmer det, alltså att det kostar sten, trä och malm från det attackerande slottet?
|
Hej,
ja det stämmer perfekt att det nu för tiden kostar resurser att attackera andra slott. Jag tror att vi måste ta och översätta lite mera faq här på den svenska sidan
// Derbes
|
|
|
2009-11-13, 13:33
|
|
|
Lärling
|
Citat:
Ursprungligen postat av Derbes
Hej,
ja det stämmer perfekt att det nu för tiden kostar resurser att attackera andra slott. Jag tror att vi måste ta och översätta lite mera faq här på den svenska sidan
// Derbes
|
Ja, jo det vore nog bra
Jag går inte in på nån annan sida och läser mig till info om spelet. Och varför gör jag inte det? Av den enkla anledningen att jag inte ens vet vart någonstans, förutom här i forumet, att det står info om damoria.
Så det som inte står här i forumet, missar i.a.f. jag. Och jag tror nog inte att jag är ensam om det.
|
|
|
2009-11-14, 11:30
|
|
|
BA Damoria / BA Seafight
Reg.datum: feb 2008
|
Citat:
Ja, jo det vore nog bra
Jag går inte in på nån annan sida och läser mig till info om spelet. Och varför gör jag inte det? Av den enkla anledningen att jag inte ens vet vart någonstans, förutom här i forumet, att det står info om damoria.
Så det som inte står här i forumet, missar i.a.f. jag. Och jag tror nog inte att jag är ensam om det.
|
Hej!
FAQ hittar du inne på spelet, du trycker hjälp uppe till höger och sen FAQ i menyraden. Där finns info om spelet  .
Ventla*
|
|
|
2009-11-16, 01:05
|
|
|
Lärling
|
Citat:
Ursprungligen postat av Ventla*
Hej!
FAQ hittar du inne på spelet, du trycker hjälp uppe till höger och sen FAQ i menyraden. Där finns info om spelet  .
Ventla*
|
Nu hittade jag FAQ, tack för det
Men tyvärr hittade jag inte någon info om att det kostar att attackera (eller plundra, som det heter i FAQ).
Så vart finns kostnadsinfon någonstans?
Och varför kostar det resurser numera att plundra?
Last edited by remember : 2009-11-16 at 01:07.
|
|
|
2009-11-16, 09:44
|
|
|
BA Damoria / BA Seafight
|
Citat:
Men tyvärr hittade jag inte någon info om att det kostar att attackera (eller plundra, som det heter i FAQ).
|
Hej!
Att det kostar är något nytt, och Derbes menade att FAQ behövde uppdateras så att ny information finns med  .
Ventla*
|
|
|
2009-11-16, 09:48
|
|
|
Supporter
|
Citat:
|
Hej,
Information angående vårat nya kampsystem och avgifter, hittar du här: Att strida i Damoria Det kommer förhoppningsvis att hjälpa dig vidare.
// Derbes
|
|
|
2009-11-16, 13:06
|
|
|
Lärling
|
Tack för infon om vart jag hittar om kostnaden  men finns det inget svar på varför det numera kostar att attackera / plundra?
|
|
|
2009-11-17, 08:24
|
|
|
Supporter
|
Citat:
Tack för infon om vart jag hittar om kostnaden  men finns det inget svar på varför det numera kostar att attackera / plundra?
|
Svaret på varför är att vi har ändrat kampskriptet, för att göra spelet mer interessant.
// Derbes
|
|
|
2009-11-19, 15:33
|
|
|
Forum-moderator
|
Jag antar att kostnaderna är ganska låga, om jag skickar alla mina trupper, dvs attackerande trupper, ca 130.000 så skulle allt kosta mig ca 15.000 råvaror, sten skog samt malm, 45.000 sammanlagt, så priset är inte högt, knappt nämnvärt.. om jag ska va ärlig..
Meytrim
|
|
|
| Ämnesverktyg |
|
|
| Visningsalternativ |
Linjär visning
|
Regler för att posta
|
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg
HTML-kod är av
|
|
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:45.
|