Gå tillbaka   Damoria > Damoria - spelet > Vanliga frågor
FAQ Medlemslista Sök Dagens inlägg Markera forum som lästa

Stängt ämne

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2009-10-28, 23:57   #1
remember
Lärling

Reg.datum: aug 2009
Standard Uppdatering: Kommer ej åt forumet

I tråden "Kommer ej åt forumet", som numera är låst känns det som att det skulle vara jag som inte vet vad jag håller på med, att det är min dator det är fel på. Och att en del dumförklarar mig.

Detta svaret var vad jag fick från supporten ang. mitt problem att jag ej kan logga in i forumet via spellänken:

"hmm det verkar vara ett lite mer komlicerat fel än vad jag trodde. Det verkar som att partnersidan du kommer ifrån inte länkar till forumet som det ska."

Och vad vill jag med detta inlägg? Jo, bland annat att den som låste den förra tråden, faktiskt ska ha vett nog att be om ursäkt.
Sen att det även kanske finns flera som har samma problem som jag har vad gäller forumet men som ger sig när dom inte får någon hjälp.
remember är inte uppkopplad  
Gammal 2009-10-29, 08:37   #2
Derbes
Supporter

Derbess avatar

Reg.datum: jan 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av remember Visa inlägg
I tråden "Kommer ej åt forumet", som numera är låst känns det som att det skulle vara jag som inte vet vad jag håller på med, att det är min dator det är fel på. Och att en del dumförklarar mig.

Detta svaret var vad jag fick från supporten ang. mitt problem att jag ej kan logga in i forumet via spellänken:

"hmm det verkar vara ett lite mer komlicerat fel än vad jag trodde. Det verkar som att partnersidan du kommer ifrån inte länkar till forumet som det ska."

Och vad vill jag med detta inlägg? Jo, bland annat att den som låste den förra tråden, faktiskt ska ha vett nog att be om ursäkt.
Sen att det även kanske finns flera som har samma problem som jag har vad gäller forumet men som ger sig när dom inte får någon hjälp.
Hej,

tråden som jag stängde, stängdes inte för att problemet var löst, den stängdes pga att du skickar email och postar samma problem på forumet. Det gör att flera personer blir inblandade i samma sak och håller supporten mer upptagen än det måste. Detta ger fördröjning för andra spelare som även dem behöver support.

Därför när vi ser att spelare kontaktar oss på mera än en väg, stängs tråden i forumet.

Jag tänker även nu stänga denna tråd, eftersom att detta fall är avslutat och jag hoppas att du inte öppnar en ny tråd om samma ämne.

// Derbes

~stängt~

Läs
Forumregler innan du postar på forumet!

Innan du skriver ett meddelande, leta igenom forumet om kanske din fråga/problem redan är besvarad tidigare.

Derbes är inte uppkopplad  
Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 15:58.

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson