Gammal 2009-10-20, 01:44   #1
remember
Lärling

Reg.datum: aug 2009
Frage Kommer ej åt forumet

Jag kommer inte åt forumet genom att klicka på genvägen till forum. Klickar jag där, så får jag följande felmeddelande:

""Sidan dirigeras om felaktigt

Firefox har upptäckt att servern dirigerar om förfrågan om den här platsen på ett sätt som omöjliggör ett slutförande.
* Det här problemet kan ibland uppstå om du avaktiverat eller nekat att ta emot kakor."

Kruxet är det att jag ej gjort några ändringar, vare sig i min dator eller i webläsaren.

Då undrar ni säkert; hur kan jag skriva det här inlägget i forumet? Jo, jag har klickat mig in i forumet via länken jag fått utav supporten.

Min fråga är, är det flera som har problem att komma in i forumet via forumlänken i själva spelet?
Och vad kan felet bero på?
remember är inte uppkopplad  
Gammal 2009-10-20, 09:15   #2
Derbes
Supporter

Derbess avatar

Reg.datum: jan 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av remember Visa inlägg
Jag kommer inte åt forumet genom att klicka på genvägen till forum. Klickar jag där, så får jag följande felmeddelande:

""Sidan dirigeras om felaktigt

Firefox har upptäckt att servern dirigerar om förfrågan om den här platsen på ett sätt som omöjliggör ett slutförande.
* Det här problemet kan ibland uppstå om du avaktiverat eller nekat att ta emot kakor."

Kruxet är det att jag ej gjort några ändringar, vare sig i min dator eller i webläsaren.

Då undrar ni säkert; hur kan jag skriva det här inlägget i forumet? Jo, jag har klickat mig in i forumet via länken jag fått utav supporten.

Min fråga är, är det flera som har problem att komma in i forumet via forumlänken i själva spelet?
Och vad kan felet bero på?
Hej,

som jag även skrev till dig i email, du måste kolla dina inställningar. Det är något i din dator som blockerar att du länkas vidare.

// Derbes

Läs
Forumregler innan du postar på forumet!

Innan du skriver ett meddelande, leta igenom forumet om kanske din fråga/problem redan är besvarad tidigare.

Derbes är inte uppkopplad  
Gammal 2009-10-20, 12:31   #3
remember
Lärling

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Derbes Visa inlägg
Hej,

som jag även skrev till dig i email, du måste kolla dina inställningar. Det är något i din dator som blockerar att du länkas vidare.

// Derbes
Men jag har ju inte gjort något med inställningarna i datorn eller i webläsaren.

Jag kommer ju in i forumet via länken jag fick utav supporten men jag kommer inte i forumet via länken i spelet.

Är det verkligen fel i min dator då?
Gammal 2009-10-21, 00:32   #4
remember
Lärling

Standard

Citat:
Hej,

// Derbes
Idag har jag formaterat datorn men lik förbaskat så blir det samma felmeddelande och jag kan inte logga in i forumet via länken till forumet.
Däremot så kan jag logga in i forumet, via supportens länk.

Så, det är inte min dator som felar.
Gammal 2009-10-26, 14:05   #5
remember
Lärling

Standard

Citat:
Hej,

// Derbes
Nu har jag till och med provat att logga in i forumet via spellänken på en annan dator och lik förbaskat får jag samma felmeddelande.

Så, ligger verkligen felet fortfarande i min dator???
Gammal 2009-10-27, 08:21   #6
Derbes
Supporter

Derbess avatar

Reg.datum: jan 2008
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av remember Visa inlägg
Nu har jag till och med provat att logga in i forumet via spellänken på en annan dator och lik förbaskat får jag samma felmeddelande.

Så, ligger verkligen felet fortfarande i min dator???
Hej,

jag skulle föredra om du valde en kommunikations väg med oss, antingen forumet eller per email, men inte båda! Jag stänger nu denna tråd och vi skriver till varanndra per email.

// Derbes

~stängt~

Läs
Forumregler innan du postar på forumet!

Innan du skriver ett meddelande, leta igenom forumet om kanske din fråga/problem redan är besvarad tidigare.

Derbes är inte uppkopplad  
Stängt ämne

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

vB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 01:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.6.8
Copyright ©2000 - 2009, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson